wtorek, 5 czerwca 2012

F16 w 95% skończony

Ostatnio podgoniłem trochę model F-16D. Pomalowałem dyszę wylotową, położyłem kalkomanie, dodałem opisane post wcześniej zbiorniki, pomalowałem fotele. Okazało się ze fotele żywiczne nie do końca mieszcza się na szerokość w kabinie modelu firmy Kinetic. Po ich zamontowaniu nie ma możliwości zamknięcia kabiny pilotów co mnie trochę zmartwiło, kabina będzie otwarta co bezlitośnie ujawni mój pośpiech przy jej malowaniu. 
Całość czeka na ostateczne lakierowanie oraz uzupełnienie kilku drobnych detali. Przy malowaniu dyszy i śladów eksploatacyjnych korzystałem ze zdjęć prawdziwych maszyn, gdyż o atrakcyjności tego modelu decydują niuanse na powierzchni. Otwarta będzie tylko kabina pilotów. Ciekawą sprawa jest obserwowanie jak oryginalne samoloty powoli stają się coraz brudniejsze i "zmęczone". Efekty te uatrakcyjniają model, który jest pozbawiony "szaleństw" modelarskiego otwierania wszystkiego co się da :)


2 komentarze:

  1. Świetny model. Widzę mistrzowskie opanowanie aerografu. Fajnie że jest w polskich barwach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń